Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama
Logopedija, 6 (2016), 1; 38-45. https://doi.org/10.31299/log.6.1.5


Citirajte ovaj rad

Balija Mećar, M., Pavičić Dokoza, K. i Dulčić, A. (2016). Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama. Logopedija, 6. (1), 38-45. doi: 10.31299/log.6.1.5

Balija Mećar, Maja, et al. "Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama." Logopedija, vol. 6, br. 1, 2016, str. 38-45. https://doi.org/10.31299/log.6.1.5

Balija Mećar, Maja, Katarina Pavičić Dokoza i Adinda Dulčić. "Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama." Logopedija 6, br. 1 (2016): 38-45. https://doi.org/10.31299/log.6.1.5

Balija Mećar, M., Pavičić Dokoza, K. i Dulčić, A. (2016) 'Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama', Logopedija, 6(1), str. 38-45. doi: 10.31299/log.6.1.5

Balija Mećar M, Pavičić Dokoza K, Dulčić A. Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama. Logopedija [Internet]. 2016. [pristupljeno 14.12.2024.];6(1):38-45. doi: 10.31299/log.6.1.5

M. Balija Mećar, K. Pavičić Dokoza i A. Dulčić, "Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama", Logopedija, vol. 6, br. 1, str. 38-45, 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:738623. [Citirano: 14.12.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.