Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora
U: Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 407-412. urn:nbn:hr:257:373272
Bakota, K. i Pavičić Dokoza, K. (2020). Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik (str. 407-412). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272
Bakota, Koraljka i Katarina Pavičić Dokoza. "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora." Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020, str. 407-412. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272
Bakota, Koraljka i Katarina Pavičić Dokoza. "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora." U Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, 407-412. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. Citirano 17.11.2024.. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272
Bakota, K. i Pavičić Dokoza, K. (2020) 'Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora', Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, Tuzla, str. 407-412. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272 (Datum pristupa: 17.11.2024.)
Bakota K, Pavičić Dokoza K. Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih; 2020. Str. 407-412. [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272
K. Bakota i K. Pavičić Dokoza, "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora", Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272 [Citirano: 17.11.2024.]