Professional paper - Professional paper
Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora
In: Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. pp. 407-412. urn:nbn:hr:257:373272


Cite this document

Bakota, K. & Pavičić Dokoza, K. (2020). Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik (pp. 407-412). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272

Bakota, Koraljka and Katarina Pavičić Dokoza. "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora." Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020, pp. 407-412. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272

Bakota, Koraljka and Katarina Pavičić Dokoza. "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora." In Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, 407-412. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. Accessed 2021 January 16. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272

Bakota, K. and Pavičić Dokoza, K. (2020) 'Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora', Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, Tuzla, pp. 407-412. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272 (Accessed 16 January 2021)

Bakota K, Pavičić Dokoza K. Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih: ; 2020. Pp. 407-412. [cited 2021 January 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272

K. Bakota and K. Pavičić Dokoza, "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora", Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272 [Accessed: 16 January 2021]

Islandora Bookmark - Please login to use this feature