Stručni rad - Stručni rad
Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora
U: Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 45-54. urn:nbn:hr:257:915410


Citirajte ovaj rad

Pavičić Dokoza, K. (2020). Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik (str. 45-54). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410

Pavičić Dokoza, Katarina. "Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora." Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020, str. 45-54. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410

Pavičić Dokoza, Katarina. "Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora." U Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, 45-54. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. Citirano 10.12.2024.. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410

Pavičić Dokoza, K. (2020) 'Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora', Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, Tuzla, str. 45-54. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410 (Datum pristupa: 10.12.2024.)

Pavičić Dokoza K. Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih; 2020. Str. 45-54. [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410

K. Pavičić Dokoza, "Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora", Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410 [Citirano: 10.12.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.