Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom
rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu
školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja
i/ili govora
In: Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. pp. 45-54. urn:nbn:hr:257:915410
Pavičić Dokoza, K. (2020). Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom
rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu
školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja
i/ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik (pp. 45-54). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410
Pavičić Dokoza, Katarina. "Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom
rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu
školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja
i/ili govora." Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020, pp. 45-54. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410
Pavičić Dokoza, Katarina. "Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom
rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu
školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja
i/ili govora." In Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, 45-54. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. Accessed 2024 November 16. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410
Pavičić Dokoza, K. (2020) 'Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom
rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu
školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja
i/ili govora', Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, Tuzla, pp. 45-54. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410 (Accessed 16 November 2024)
Pavičić Dokoza K. Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom
rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu
školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja
i/ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih; 2020. Pp. 45-54. [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410
K. Pavičić Dokoza, "Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom
rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu
školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja
i/ili govora", Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:915410 [Accessed: 16 November 2024]