Kelić, M. (2019). Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome. Govor, 36. (2), 139-166. doi: 10.22210/govor.2019.36.08
Kelić, Maja. "Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome." Govor, vol. 36, br. 2, 2019, str. 139-166. https://doi.org/10.22210/govor.2019.36.08
Kelić, Maja. "Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome." Govor 36, br. 2 (2019): 139-166. https://doi.org/10.22210/govor.2019.36.08
Kelić, M. (2019) 'Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome', Govor, 36(2), str. 139-166. doi: 10.22210/govor.2019.36.08
Kelić M. Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome. Govor [Internet]. 2019. [pristupljeno 08.12.2024.];36(2):139-166. doi: 10.22210/govor.2019.36.08
M. Kelić, "Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome", Govor, vol. 36, br. 2, str. 139-166, 2019. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:404294. [Citirano: 08.12.2024.]