Kelić, M. (2019). Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome. Govor, 36. (2), 139-166. doi: 10.22210/govor.2019.36.08
Kelić, Maja. "Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome." Govor, vol. 36, no. 2, 2019, pp. 139-166. https://doi.org/10.22210/govor.2019.36.08
Kelić, Maja. "Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome." Govor 36, no. 2 (2019): 139-166. https://doi.org/10.22210/govor.2019.36.08
Kelić, M. (2019) 'Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome', Govor, 36(2), pp. 139-166. doi: 10.22210/govor.2019.36.08
Kelić M. Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome. Govor [Internet]. 2019 [cited 2024 December 11];36(2):139-166. doi: 10.22210/govor.2019.36.08
M. Kelić, "Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome", Govor, vol. 36, no. 2, pp. 139-166, 2019. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:404294. [Accessed: 11 December 2024]