Izlaganje na skupu
Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima
Na: II. strokovna mednarodna konferenca za učitelje in vzgojitelje 2021. Ljubljana, Slovenija, 2021. urn:nbn:hr:257:374422


Citirajte ovaj rad

Bakota, K. i Pavičić Dokoza, K. Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima [PowerPoint prezentacija]. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:374422

Bakota, Koraljka i Katarina Pavičić Dokoza. "Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima." II. strokovna mednarodna konferenca za učitelje in vzgojitelje 2021, 26.08.2021.-26.08.2021., Ljubljana, Slovenija. Prezentacija. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:374422

Bakota, Koraljka i Katarina Pavičić Dokoza. "Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima." Prezentacija sa skupa II. strokovna mednarodna konferenca za učitelje in vzgojitelje 2021, Ljubljana, Slovenija, 26.08.2021.-26.08.2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:374422

Bakota, K. i Pavičić Dokoza, K. 'Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima' [Prezentacija], II. strokovna mednarodna konferenca za učitelje in vzgojitelje 2021. 26.08.2021.-26.08.2021. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:374422

Bakota K, Pavičić Dokoza K. Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima. [Prezentacija] [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:374422

K. Bakota i K. Pavičić Dokoza, "Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima", prezentirano na: II. strokovna mednarodna konferenca za učitelje in vzgojitelje 2021, Ljubljana, 26.08.2021.-26.08.2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:374422

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.