Buljubašić Kuzmanović, V. i Kelić, M. (2012). Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LVIII. (28), 45-60. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607
Buljubašić Kuzmanović, Vesna i Maja Kelić. "Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 45-60. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607
Buljubašić Kuzmanović, Vesna i Maja Kelić. "Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja LVIII, br. 28 (2012): 45-60. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607
Buljubašić Kuzmanović, V. i Kelić, M. (2012) 'Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?', Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LVIII(28), str. 45-60. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607 (Datum pristupa: 10.12.2024.)
Buljubašić Kuzmanović V, Kelić M. Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja [Internet]. 2012. [pristupljeno 10.12.2024.];LVIII(28):45-60. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607
V. Buljubašić Kuzmanović i M. Kelić, "Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?", Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. LVIII, br. 28, str. 45-60, 2012. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607. [Citirano: 10.12.2024.]