Buljubašić Kuzmanović, V. & Kelić, M. (2012). Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LVIII. (28), 45-60. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607
Buljubašić Kuzmanović, Vesna and Maja Kelić. "Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. LVIII, no. 28, 2012, pp. 45-60. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607
Buljubašić Kuzmanović, Vesna and Maja Kelić. "Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja LVIII, no. 28 (2012): 45-60. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607
Buljubašić Kuzmanović, V. and Kelić, M. (2012) 'Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?', Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LVIII(28), pp. 45-60. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607 (Accessed 18 November 2024)
Buljubašić Kuzmanović V, Kelić M. Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja [Internet]. 2012 [cited 2024 November 18];LVIII(28):45-60. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607
V. Buljubašić Kuzmanović and M. Kelić, "Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?", Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. LVIII, no. 28, pp. 45-60, 2012. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:084607. [Accessed: 18 November 2024]