Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora
In: Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. pp. 407-412. urn:nbn:hr:257:373272
Bakota, K. & Pavičić Dokoza, K. (2020). Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik (pp. 407-412). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272
Bakota, Koraljka and Katarina Pavičić Dokoza. "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora." Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020, pp. 407-412. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272
Bakota, Koraljka and Katarina Pavičić Dokoza. "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora." In Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, 407-412. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. Accessed 2024 December 08. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272
Bakota, K. and Pavičić Dokoza, K. (2020) 'Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora', Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, Tuzla, pp. 407-412. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272 (Accessed 08 December 2024)
Bakota K, Pavičić Dokoza K. Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora. Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih; 2020. Pp. 407-412. [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272
K. Bakota and K. Pavičić Dokoza, "Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih
i matematičkih vještina te razumijevanja
prostorno-vremenskih odnosa kod djece s
oštećenjem sluha i /ili govora", Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:373272 [Accessed: 08 December 2024]