Izlaganje na skupu
Praćenje parametara NRT-a i behavioralnih mjerenja kod djece operirane u optimalnoj vs. školskoj dobi
Na: 4th international symposium and workshops: Objective measures in cochlear implants. Hannover, Njemačka, 2005. urn:nbn:hr:257:631524


Citirajte ovaj rad

Šindija, B. i Vlahović, S. Praćenje parametara NRT-a i behavioralnih mjerenja kod djece operirane u optimalnoj vs. školskoj dobi [PowerPoint prezentacija]. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:631524

Šindija, Branka i Sanja Vlahović. "Praćenje parametara NRT-a i behavioralnih mjerenja kod djece operirane u optimalnoj vs. školskoj dobi." 4th international symposium and workshops: Objective measures in cochlear implants, 01.06.2005.-04.06.2005., Hannover, Njemačka. Prezentacija. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:631524

Šindija, Branka i Sanja Vlahović. "Praćenje parametara NRT-a i behavioralnih mjerenja kod djece operirane u optimalnoj vs. školskoj dobi." Prezentacija sa skupa 4th international symposium and workshops: Objective measures in cochlear implants, Hannover, Njemačka, 01.06.2005.-04.06.2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:631524

Šindija, B. i Vlahović, S. 'Praćenje parametara NRT-a i behavioralnih mjerenja kod djece operirane u optimalnoj vs. školskoj dobi' [Prezentacija], 4th international symposium and workshops: Objective measures in cochlear implants. 01.06.2005.-04.06.2005. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:631524

Šindija B, Vlahović S. Praćenje parametara NRT-a i behavioralnih mjerenja kod djece operirane u optimalnoj vs. školskoj dobi. [Prezentacija] [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:631524

B. Šindija i S. Vlahović, "Praćenje parametara NRT-a i behavioralnih mjerenja kod djece operirane u optimalnoj vs. školskoj dobi", prezentirano na: 4th international symposium and workshops: Objective measures in cochlear implants, Hannover, 01.06.2005.-04.06.2005. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:631524

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.