Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2008), 2; 31-50. urn:nbn:hr:257:121857
Dulčić, A. & Bakota, K. (2008). Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44. (2), 31-50. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857
Dulčić, Adinda and Koraljka Bakota. "Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, no. 2, 2008, pp. 31-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857
Dulčić, Adinda and Koraljka Bakota. "Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 44, no. 2 (2008): 31-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857
Dulčić, A. and Bakota, K. (2008) 'Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44(2), pp. 31-50. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857 (Accessed 10 October 2024)
Dulčić A, Bakota K. Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2008 [cited 2024 October 10];44(2):31-50. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857
A. Dulčić and K. Bakota, "Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, no. 2, pp. 31-50, 2008. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:121857. [Accessed: 10 October 2024]