Primjena članka 19. Konvencije UN-a o pravima osoba s invaliditetom iz perspektive osoba s intelektualnim teškoćama
Primjena članka 19. Konvencije UN-a o pravima osoba s invaliditetom iz perspektive osoba s intelektualnim teškoćama
Vesna Mihanović
Članak 19. Konvencije UN-a o pravima osoba s invaliditetom (2006) „Neovisno življenje i uključenost u zajednicu“ priznaje pravo svim osobama s invaliditetom, uključujući i osobe s intelektualnim teškoćama, na samostalan život i uključenost u zajednicu, s izborom jednakim drugima. S obzirom na to da je Republika Hrvatska još 2007. godine ratificirala Konvenciju te kako do sada nije bilo znanstvenih evaluacija njene primjene u korist osoba s intelektualnim teškoćama, ukazala se...
Razlike između djece s neurološkim odstupanjima i djece bez neuroloških odstupanja na zadatcima jezičnog znanja
Razlike između djece s neurološkim odstupanjima i djece bez neuroloških odstupanja na zadatcima jezičnog znanja
Silvana Bilonić Milošević
Ovo je istraživanje provedeno s ciljem usporedbe parametara jezičnog znanja i radne memorije kod djece koja ne usvajaju jezik po urednom hodogramu zbog različitih uzroka (epileptogeno promijenjen EEG, epilepsija, utvrđena neurološka odstupanja) te kod djece kod koje ne možemo definirati organski etiološki faktor, a teškoće u jezičnom razvoju postoje (posebne jezične teškoće). Namjera nam je također utvrditi sličnosti i razlike u jezičnom statusu između skupina s jezičnim...